پروفیل لاینر نوری

سالیان زیادیست که نورپردازی دچار تحولات زیادی شده است. استفاده از پروفیل نور خطی که به آن پروفیل لاینر نوری می گویند، از جمله این تغییرات در نورپردازی ساختمان ها است. در این بخش می توانید انواع پروفیل لاینر نوری را با قیمت مناسب تهیه کنید. 

پروفیل لاینر نوری توکار

امروزه طراحان داخلی با استفاده از پروفیل لاینر نوری که به آن پروفیل نور خطی نیز گفته می شود،  فضا را به شکلی بسیار زیبا و لوکس نورپردازی می کنند. این پروفیل ها که در اشکال و ابعاد مختلفی تولید می شوند می توانند به نیاز کارشناسان فعال در زمینه دکوراسیون داخلی پاسخگو باشند. افراد برای نور پردازی های مخفی و توکار از این نوع پروفیل ها استفاده می کنند و طرح های بسیار زیبا و بی نظیری از خطوط نوری را خلق می کنند. لازم است بدانید که با استفاده از این پروفیل محصولاتی همانند قاب لاینر نوری ساخته می شود که در دکوراسیون داخلی تاثیر بی نظیری دارد. از پروفیل نور خطی برای تولید قاب لاینر نوری نیز به وفور استفاده می شود.

پروفیل لاینر نوری چیست؟

 شاید بخواهید بدانید منظور از پروفیل لاینر نوری یا پروفیل نور خطی چیست؟ این محصولات که با استفاده از آلومینیوم تولید می شوند، برای نورپردازی های توکار مورد استفاده قرار می گیرند. قاب لاینر نوری  را با حداکثر عرض ۱۰ میلی متر و آلیاژ ۶.۶۳ تولید کرده و به بازار می فرستند. از این محصولات هم برای فضا های داخلی و هم فضای بیرونی ساختمان ها استفاده می کنند و برای نصب در سقف و دیوار ها مناسب می باشند. این نوع پروفیل ها بسیار سبک و کم وزن می باشند و در نتیجه فرآيند نصب آن ها راحت است. همچنین از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و و در برابر خوردگی مقاوم می باشند.

این محصولات ظاهری بسیار زیبا دارند و سطح آن ها به طور کامل آونودایز می شود. این کار سبب می شود تا پروفیل ها در برابر خوردگی و ساییدگی ها بسیار مقاوم شوند. این نمونه از محفظه های LED در طراحی بسیار انعطاف پذیر بوده و با کمک آن ها می توان طرح های مختلفی از نورپردازی را پیاده کرد. این محصولات به خوبی گرمای تولید شده از لامپ ها را گرفته و به بیرون منتقل می کند. این امر از گرم شدن بیش از حد لامپ های LED جلوگیری کرده و طول عمر آن ها را افزایش می دهد.

کاربرد پروفیل نور خطی

پروفیل لاینر نوری یا نور خطی محصولی جدید و بسیار مدرن می باشد که امروزه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. طراحان دکوراسیون داخلی برای نورپردازی فضا های داخلی و یا خارجی ساختمان ها از پروفیل نور خطی  استفاده کرده و به زیباسازی فضا ها می پردازند. معماران ساختمان های جدید پس از اتمام کار نما از این پروفیل ها استفاده کرده و نمای بیرونی بنا را به طرز خارق العاده ای زیبا و جذاب می کنند. معمولا برای نورپردازی سالن پذیرایی، راهرو، سرویس ها بهداشتی و اتاق خواب ها از این پروفیل های لاینر نوری استفاده می کنند.

همچنین امروزه برای ساخت تی وی وال ها نیز کناف کاری کرده و در پشت کناف ها از پروفیل نور خطی یا قاب لاینر نوری برای نورپردازی دیوار پشت تلویزیون کمک می گیرند. اکثر مراکز خرید و فروشگاه های لوکس برای نورپردازی فضای داخلی خود از این محفظه ها استفاده می کنند. برخی نمونه از این قاب لاینر نوری نیز برای نصب بر روی کابینت ها ساخته شده اند و می توانند فضای آشپزخانه را بسیار زیبا و چشم نواز کنند. به طور کلی کاربرد پروفیل نور خطی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • نورپردازی کناف
  • نورپردازی کابینت
  • پروفیل لاینر نوری برای لوستر ها
  • پروفیل نور خطی  برای سقف محیط اداری
  • برای محیط ها بیرونی
  • برای کف ساختمان ها

خرید آنلاین قاب لاینر نوری

اگر قصد خرید پروفیل لاینر نوری را دارید و وقت کافی برای مراجعه حضوری به یک فروشگاه معتبر را ندارید، بهتر است به دنبال یک سایت امن و قابل اعتماد باشید. توجه داشته باشید که سایت های آنلاین زیادی وجود دارند که در زمینه فروش این محصولات فعالیت می کنند اما همه آن ها در این عرصه موفق نبوده اند. از این رو باید یک سایت اینترنتی معروف و مورد اطمینان پیدا کنید که نمونه های اصل و با کیفیتی از پروفیل نور خطی را به شما ارائه دهد. این سایت ها معمولا شما را مدل های مختلفی از پروفیل نور خطی آشنا می کنند تا شما بتوانید بر اساس نوع نیاز خود نمونه مناسبی را انتخاب کنید. در نهایت نیز محصول انتخابی را ثبت سفارش کرده و در فاصله زمانی کوتاهی درب منزل خود دریافت خواهید کرد.

خرید پروفایل لاینر نوری

خرید قاب لاینر نوری یا پروفیل لاینر نوری

برای خرید قاب لاینر نوری توجه داشته باشید که برند های زیادی در حال تولید این محصولات هستند اما همه آن ها پروفیل های مناسب و با کیفیتی تولید نمی کنند. از این رو به دنبال یک برند معتبر و شناخته شده باشید که محصولاتی مرغوب و کاملا استاندارد تولید می کند. علاوه بر آن باید بر اساس نوع کاربری که برای پروفیل نور خطی در نظر دارید، عرض خاصی از این محصول را انتخاب کرده و با توجه به متراژ فضا و طراحی که برای نورپردازی در نظر دارید، طول مناسبی از این پروفیل ها را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که اگرقصد نور پردازی در کف ساختمان را دارید، باید از نمونه پروفیل های نور خطی  مخصوص کف استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال خلق یک فضا لوکس در آشپزخانه و یا سالن پذیرایی هستید، نمونه های معلق این پروفیل ها می تواند انتخاب های مناسبی برای شما باشد. محصول انتخای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و تا حد امکان انعطاف پذیر باشد تا در حین جرا نشکند. همچنین با توجه به عرض و اندازه لامپ ها باید نمونه مناسبی از این پروفیل ها با اندازه استاندارد را انتخاب کنید.

مزایا استفاده از پروفیل لاینر

نوری

ساخت قاب لاینر با استفاده از پروفیل های نور خطی، تحول بزرگی را در نورپردازی ساختمان ها ایجاد کرده است. در واقع پروفیل لاینر نوری دارای ویژگی و مزایایی بوده که باعث شده تا این پروفیل انتخاب اول طراحان داخلی باشد. مهم ترین مزایا این مقطع عبارتند از:

  • نورپردازی شیک و ساده 
  • مناسب برای سبک معماری مینیمال 
  • کیفیت بالا و کاربرد گسترده
  • انعطاف پذیر  پروفیل نور خطی 
  • قابل استفاده در سقف کناف
  • رنگ بندی بسیار متنوع در قاب لاینر نوری 
  • موجود در طرح های L و T 

خرید و قیمت پروفیل لاینر نوری

اگر قصد خرید پروفیل نور خطی یا همان پروفیل لاینر نوری را دارید، کافیست که با پشتیبان های ما در ارتباط باشید. این کارشناسان تنوع بالایی از این محصولات را به شما معرفی کرده و شما را کمک می کنند تا بر اساس نوع نیاز خود نمونه مناسبی از این پروفیل ها را خریداری کنید. ما با کیفیت ترین پروفیل های موجود در بازار را گرد هم آورده و در مناسب ترین قیمت های ممکن در اختیار مشتری قرار می دهیم. بنابراین شما نیز می توانید با یک بار خرید از ما به مشتری دائم ما تبدیل شوید.

تنها کافیست که یکبار خرید از ما را امتحان کنید تا بی نظیر ترین نمونه از این پروفیل ها را به ساده ترین راه ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. از نظر قیمتی نیز ما محصولات خود را با کم ترین درصد سود و نازل ترین قیمت ها به مشتری ارائه می کنیم تا از این طریق تجربه یک خرید لذت بخش را برای مشتری فراهم نماییم.

قیمت پروفیل لاینر نوری

 پروفیل لاینر نوری تحت تاثیر فاکتور های مختلفی قیمت گذاری می شود و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت. این محصولات با توجه به برند سازنده، عرض و ضامت پروفیل ها و نوع متریال به کار رفته در ساخت آن ها قیمت گذاری می شوند. از فاکتور های مهم دیگری که در تعیین قیمت آن ها موثر است، متراژ‌خریداری شده محصول و همچنین نوع رنگ به کار رفته در آن ها می باشد. قیمت روز آلومینیوم و وزن گرم بر متر آن نیز عوامل مهمی هستند که در تعین قیمت ها موثر واقع می شوند.

برخی از آن ها آنودایز شده و بعضی از نمونه ها با استفاده از رنگ الکترواستاتیک پوشش دهی می شوند. این تفاوت در رنگ آمیزی ها نیز می تواند در تعیین قیمت پروفیل ها بسیار موثر باشد. علاوه بر همه این ها نوسانات قیمت دلار نیز اجازه ثابت ماندن قیمت ها را نمی دهند و این امر هر لحظه قیمت ها را تغییر خواهد داد.

قیمت پروفیل نورخطی

کلام آخر قاب لاینر نوری 

 شاید تا به حال اسم پروفیل لاینر نوری را شنیده اید اما با آن آشنایی ندارید. این پروفیل ها در حقیقت به عنوان یک محافظ برای لامپ های LED عمل کرده و با کمک آن ها می توان لامپ ها را در طرح ها و مدل های مختلفی نصب کرد. این محصولات فرآيند نورپردازی داخل و یا بیرون ساختمان ها را بسیار ساده تر کرده و افراد با کمک آن ها می توانند به شکلی مدرن و بسیار لوکس فضا ها را نورپردازی کنند. پروفیل نور خطی آلومینیومی بوده و علاوه بر این که دوام بالایی دارند، ب خوبی گرمای حاصل از لامپ ها را منتقل می کنند. برای خرید انواع پروفیل نور خطی، قاب لاینر نوری یا همان پروفیل لاینر نوری و تجهیزات دیگری همانند پروفیل لایت باکس می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

سوالات متداول برای پروفیل لاینر نوری

بله، نمونه هایی از این محصولات هستند که برای نصب در گوشه ها مناسب بوده و با استفاده از یک گیره های مخصوصی به گوشه نصب می شوند.

برای این کار پروفیل ها را در کف زمین و به صورت توکار نصب می کنند و لامپ ها را درون آن قرار داده و لاین نوری مورد نیاز را فراهم می کنند.

این محصولات را معمولا در دو نوع مستطیلی و یا دایره ای تولید می کنند تا افراد با توجه به نوع نیاز خود بتوانند نمونه مناسبی از آن ها را انتخاب کنند.

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید.

پیمایش به بالا